Ulice Nádražní, Brno
1995
spoluautor: | Petr Hrůša |
investor: | Statutární město Brno |
Architektonický návrh úprav Nádraží ulice následoval dopravně – stavební projekt vypracovaný firmou SÚDOP, jehož byl součástí. Přesto se podařilo vybudovat nové parkové náměstí na místě bývalé tramvajové smyčky před městskými lázněmi v ústí Hybešovy ulice (památník třetího odboje byl do plochy pískového mlatu osazen až později a bez našeho vědomí), stejně jako se poprvé v Brně podařilo eliminovat počet uličních stožárů a sloupů tím, že tramvajové trakce i osvětlení byly umístěny na společném stožáru. Z projektovaného tramvajového kolejiště v travnatém pruhu po celé délce Nádražní třídy bylo naopak realizováno pouze torzo při ústí ulice Pekařské. Realizována rovněž nebyla navržená úprava tramvajového terminálu před hlavním nádražím.